torsdag 13. januar 2011

Avslutning for Eline, velkommst for meg

Første helgen, Lake Malawi, Monkey bay
Avslutning for Eline, velkomst for meg...
Fredag ettermiddag tok Eline, Stefan en tysk gynekolog og jeg, bilen og forlot Lilongwe, til fordel for strand og sol ved Lake of Malawi. Vi kom til Normann Carr cottage ved Monkey Bay. Vi hadde hvert vårt rom. hvert rom hadde en privat dusj i et atrium utenfor rommet, under åpen himmel. Helgen gikk til å jobbe med brunfargen og lese bok i hengekøyer på stranden, spille kort, drikke GT og green (lokal tappet Carlsberg).
Når kvelden kom satt vi på terassen i lyset fra stearinlys og hørte på flodhestene grynte nede på stranden. Senere på kvelden nøt vi et utrolig lyn-show på himmelen! Det var utrolig flott. Ekstremt masse lyn. 
Klar for en ny uke! Håper dere der hjemme får en fin og spennende uke!    

4 kommentarer:

  1. Vi koser oss jo her hjemme, men det er jo mest ved det vante. Er spent på hvordan du får det der nede, misunnelig, og lysten på å komme på besøk! Kos deg og gled deg til å komme hjem til rosesong i sommer!

    Regner med at du er med til VM (!?) i Polen i september!???? Pass på deg selv!

    Stine

    SvarSlett
  2. Hei Søte Marianne!
    Det er utrolig spennende å følge bloggen din! Synes du er kjempe tøff som tar denne utfordringen, og jeg er ikke i det minste tvil om at du ikke tar det på strak arm... Jeg skal følge nøye med her inne, så får du kikke innom hyttebloggen min når du kjeder deg;0)

    Takk forresten for en fantastisk champagnelunsj før jul!!! Det må vi gjenta når du er tilbake;0)

    Stor klem fra Cathrine

    SvarSlett
  3. Ehhh....at du tar det på strak arm...mente jeg selvfølgelig!!!

    SvarSlett
  4. Hei Marianne.
    Siden jeg ikke har set deg på lenge, ønker jeg deg her masse lykke til!
    Kjempe spennende det både du og Eline gjør, og tøffe er dere...
    Om 15 år skal jeg gjerne følge etter...... :)
    Gleder meg til at følge deg her på bloggen!

    Hilsen Else Marie

    SvarSlett