søndag 13. februar 2011

Drivstoffkrisen

Idag har jeg fått tak i diesel! For en lettelse! Gjennom denne krisen har jeg skjønt hvor avhengig jeg er av bilen min! Og den er avhengig av diesel. Jeg sto i kø i tre kvarter på en bensinstasjon før de gikk tom for diesel. Jeg kjørte til neste bensinstasjon som hadde fått levert diesel idag. Der sto jeg halvannen time i kø. For en lettelse og ha fylt både hoved- og subtanken.

Tålmodighet lenge leve!

Min bil, i kø for å få energi.

Bensinstasjonen blir selvfølgelig passet på av Militæret med maskingevær.

3 kommentarer:

  1. hej Marianne.
    Håber jeg får det til at virke nu, så dette er bare en test.
    KH Anne Øye

    SvarSlett
  2. Kære Marianne
    Så fik jeg det til at virke, har også forsøgt mange gange, så det er ikke fordi jeg ikke har fuldt med. Men nu virker det. Spændende læsning på din blog. Her i DK er det stadig koldt og trist og børnene har været meget syge, så vi er trætte og mangler sol. glæder mig til at læse mere. KH Anne

    SvarSlett
  3. Hei Marianne!
    Her er en hilsen fra nattens engler på Ullevål. Vi håper du koser deg der nede og har hatt en fin og spennende arbeidsuke!
    Her er alt som før. Nyt de tøffe Malawiske fødekvinnene. Vi følger med deg på bloggen og gleder oss til ditt neste innlegg!
    Varme klemmer fra oss alle: Iren, Mona T, Åshild, Sigrid og Eline

    SvarSlett