onsdag 30. mars 2011

Helgetur til Senga bay

Denne helgen var vi på tur til senga bay. Vi bodde på safari beach lodge. Heldigvis hadde vi godt selskap i hverandre! Ingen klaget over selskapet! Stedet var fint, rommet var basic og maten var så som så. I tillegg jeg ble syk. Og den høye prisen sto overhodet ikke i stil med stedet.
På vei til full moon party på lørdagen stakk jeg innom resepsjonen og fortalte at noen hadde hvisket meg i øret at hvis vi bodde på safari beach lodge fikk vi inngangsbilletten til festen gratis. Ja! sa manageren. Hopp inn i bilen så kjører jeg dere til festen. Vel fremme sa han: "bare ring når dere vil hjem". Jeg var ikke så glad i den manageren når jeg måtte tilbake til safari beach lodge sammen med de andre jentene før Black Missionary koserten var ferdig fordi jeg var blitt syk, og managaren hadde diverse biler parkert bak seg på festens p-plass. Hele kroppen min verket og jeg var tett i bilhulene, nesen og hadde vondt i halsen og hodet. Hadde skikkelig vondt av meg selv (Alle som er vandt med livet her nede spør seg selvfølgelig: malari? jeg kan informere om negativ malaria test).

På vei til senga bay: Her hadde vi bestilt noe som vi trodde var dounut... Det viste seg å være stekt egg...


Utsikten fra hytten vår.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar